poniedziałek, 18 lutego 2013

.......


     
\Delta = b^2 - 4ac\,



2 komentarze:

  1. Dodam komentarz, by dać Ci do zrozumienia jak wielce jestem zawiedziony. Myślałem, że znajdę w tym poście jaki wiersz. Niestety, delta. Ale poszukuje jednego, konkretnego. Pamiętam, że ostatnim zdaniem było; "a ona pozostawia ślad swej czerwonej szminki na mojej męskości" - czy jakoś tak. Wiesz kto to napisał i co to za wiersz? Wiem tylko, że autor jest współczesny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. delta wcale nie jest taka zła i wcale nie musi być tylko deltą potrzebną do wyznaczenia pierwiastków równania kwadratowego na sprawdzianie z matmy. spójrz na deltę jako coś stałego, co będzie niezmienne nawet jeśli cały świat zacznie się sypać. wdedy ta zwykła delta ma właściwości uspokajające. cokolwiek by się nie stało zawsze będzie ten stały punkt, od którego możesz zacząć wszystko od nowa. nie mówię, że zaczniesz wtedy od delty, nie, nie o to mi chodzi, dla mnie po prostu nawet ta obrzydliwie matematyczna delta jest pewnego rodzaju metaforą, więc bez wyrzutów sumienia mogłam ją tu zamieścić.

      niestety będziesz znów zawiedziony, nie znam tego wiersza (ale jeśli go jakoś jednak znajdziesz, to podeślij).

      Usuń